Medlemsinfo

Medlemskap och medlemsavgift

Medlemsavgiften är 100 kronor/år och hushåll.

Medlemsavgiften betalas på bankgiro 5052-8702. Var noga med att ange ditt namn, din adress, e-post och telefon på inbetalningen. Du kan också skicka dina uppgifter till info@huskvarnatradgardsförening.

När du betalar din medlemsavgift godkänner du att dina namnuppgifter sparas i vårt medlemsregister.

Anmäl din adress, telefon och e-postadress till info@huskvarnatradgardsforening.se så får du programmet och våra andra utskick inför aktiviteterna per mail.

Våra föreläsningar

Våra föreläsningar hålls i Equmeniakyrkan, Vintergatan 9 i Huskvarna på måndagar 19.00 om annan plats och tid inte anges i programmet. Entré inkl fika: 40 kr för medlem, 60 kr för icke medlem. Vi kan endast ta emot sedlar. Det går också att betala med Swisch nr 123 199 88 06. Vid varje träff har vi lotterier med många vinster. Bidra gärna med vinster till våra lotterier!

Använd gärna namnskylt vid alla våra möten så att vi lär känna varandra bättre!

Rabatter

Som medlem har du också rabatt hos några lokala företag.

Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till info@huskvarnatradgardsforening.se. Du kan också ringa till någon i styrelsen om du vill veta mer.

Varmt välkomna till Huskvarna Trädgardsförening.

15% rabatt. registrera dig på hemsidan. '

Ange kod HVATRF

www.bulbs.se

10% rabatt på frukt och grönt, inte på hela kollin.

www.rudenstams.se

5% rabatt i handelsträdgården.

www.nystromstradgard.se

Endast på trädgårdstillbehör