Medlemsinfo

Medlemskap och medlemsavgift

Medlemsavgiften är 100 kronor/år och hushåll.

Du får ett inbetalningskort tillsammans med vårprogrammet varje år som skickas ut i januari månad.

Medlemsavgiften betalas på bankgiro 5052-8702.

Våra föreläsningar hålls i Equmeniakyrkan, Vintergatan 9 i Huskvarna på måndagar 19.00 om annan plats och tid inte anges i programmet. Entré inkl fika: 40 kr för medlem, 60 kr för icke medlem. Det går också att betala med Swisch nr 123 199 88 06. Vid varje träff har vi lotterier med många vinster. Bidra gärna med vinster till våra lotterier!

Som medlem har du också rabatt hos några lokala företag.

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till info@huskvarnatradgardsforening.se. Du kan också ringa till någon i styrelsen om du vill veta mer.

Anmäl din e-postadress till info@huskvarnatradgardsforening.se så får du programmet och våra andra utskick inför aktiviteterna per mail. Du kan själv uppdatera dina uppgifter i medlemsregistret.

Använd gärna namnskylt vid alla våra möten så att vi lär känna varandra bättre!

Varmt välkomna till Huskvarna Trädgardsförening.